از بین بردن زنگ زدگی کابین دوش

کابین دوش یکی از فضاهای است که به دلیل مرطوب بودن فضای حمام زودتر زنگ می زند برای از بین بردن این زنگ زدگی شما به سرکه سفید، حوله کاغذی، مسواک قدیمی برای شستشو نیاز دارید، کافی است سرکه را روی زنگارها اسپری کنید و با کمک مسواک آن ها را بسایید تا برطرف شوند در نهایت با حوله ی کاغذی زنگارهای باقی مانده را تمیز کنید.

تمیز کردن تشک

هر فرد به طور متوسط حداقل یک سوم از زندگی خود را صرف خواب می کند بنابراین نظافت تشک امری بسیار مهم و حیاتی است، برای این منظور روی سطح تشک جوش شیرین و یک اسانس خوشبو بپاشید، سپس با کمک جاروبرقی از روی تشک جمع کنید حالا تشک شما برای یک خواب شیرین آماده است

تمیز کردن لکه های مبل

اگر روی مبل تان لکه ای ایجاد شده است بهتر است پیش از کهنه شدن فکری برای تمیز کردن آن کنید، برای این منظور می توانید از الکل و فرچه ی نرم استفاده کنید، اگر لکه از بین نرفت بهتر است آن را به یک متخصص بسپارید تا مثل روز اول آن را تمیز کند.

از بین بردن گرد و غبار

خلاقیت اصل اول نکات خانه داری محسوب می شود، با استفاده از جوراب های پشمی قدیمی و تی می توانید یک ماهوت پاک کن بسازید و گرد و غبار و آلودگی را از فضای دکوراسیون خود دور کنید.

تمیز کردن کفش

استفاده از شیشه شوی و یا خمیردندان یا حتی لاک پاکن ها برای تمیز کردن قاب سفید دور کفش ها

تمیز کردن حفاظ ها و شیدها

برای تمیز کردن حفاظ ها و شیدها که معمولا دسترسی به آن ها مشکل است می توانید از یک انبر که دو سمت آن را با یک لیف یا پارچه ی ضخیم پوشانده اید استفاده کنید تا به سادگی و بدون دردسر مثل روز اول تمیز شوند.


خدمات اسباب کشی تمیز ,استفاده ,توانید ,بردن ,تمیز کردن ,برای تمیز ,کردن حفاظ ,خانه داری ,نکات خانه منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

کرایه جرثقیل در تهران گروه کاوشگران جوان کد جاوا *کد جاوا دانلودستان wmacmil shop Android Set | اندروید ست هر چی که بخوای هست فروشگاه معرفی اجناس ارزان لک موزیک