اتاق را بزرگتر کنید

 بدین ترتیب فضای خانه بزرگتر بنظر می‌رسد و حس یکپارچگی را القا می‌کند. برای آنکه اتاق‌های خود را بزرگتر معمول جلوه دهید، در آنها از همان رنگی استفاده کنید که روی دیوارهای اتاق مجاور از آن استفاده کرده‌اید. .  اگر خانه شما نورگیر، پاسیو یا حیاط خلوت دارد، با استفاده از رنگ آمیزی سبز، می‌توانید سبب انعکاس نور طبیعی در آن شوید بدین ترتیب فضای خانه بزرگتر به‌نظر می‌رسد. 

اگر آشپزخانه یا اتاق پذیرایی شما کوچک است، استفاده از تم یکپارچه این حس را القا می‌کند که فضای بزرگتری دارید.  یکی دیگر از ترفندهای طراحی منزل این است که برای رنگ آمیزی دیوارها نیز از همان رنگ کفپوش‌ها، فرش‌ها و پرده‌ها استفاده کنید.

رنگ‌های طبیعی و خنثی

رنگ آمیزی هال و پذیرایی و اتاق نشیمن با رنگ‌های طبیعی و خنثی، کمک می‌کند تا فضای خانه از حالت از مد افتاده و قدیمی فاصله بگیرد. حتی اگر دیوارهای اتاق پذیرایی کاملا سفید هستند، از فرصت استفاده کنید و نیمی از آنرا به رنگ‌های گرم یا خنثی درآورید. امروزه، تعریف رنگ خنثی کاملا عوض شده و طیفی رنگی فراتر از رنگ بژ یعنی از عسلی تا سبزآبی ملایم را دربر می‌گیرد.

تنوع رنگی

البته مجبور نیستید که در این کار افراط و تفریط کنید بلکه می‌توانید تنها یکی از دیوارها را به رنگ تیره درآورید تا نگاه‌ها را به سمت شومینه زیبای خود یا پنجره‌های عاشقانه پذیرایی جلب کنید.  استفاده از رنگ‌های عمیق و پررنگ می‌تواند فضا را صمیمانه‌تر، مهیج‌تر و حتی راحت‌تر جلوه دهد. در استفاده از رنگ‌های تیره برای سرویس‌های بهداشتی، ناهارخوری یا اتاق خواب نهراسید.


خدمات اسباب کشی استفاده ,اتاق ,رنگ‌های ,خانه ,بزرگتر ,فضای ,استفاده کنید ,فضای خانه ,اتاق پذیرایی ,رنگ‌های طبیعی ,دیوارهای اتاق منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

بهترین سایت webdesign تیک پاتوق delta hoghoghi فروشگاه تخصصي ورزشي اكشن شاپ دمو طراح |طراحی سایت | طراحی لوگو | طراحی ربات تلگرام UV - SUN به رنگ رویا