خانه هم خیلی هیجان انگیز است و هم خیلی ترسناک. تقریبا می توان گفت بزرگ ترین معامله اقتصادی برای خیلی از ماها است. پول هنگفتی را قرار است برای خانه پرداخت کنید پس باید مطمئن شوید انتخاب درستی کرده اید. ما به شما کمک خواهیم کرد تا ویژگی های یک خانه مناسب را بدانید و درست انتخاب کنید.

نوساز یا چند سال ساخت

خانه های نوسازو چند سال ساخت نسبت به هم مزایا و معایبی دارند که باید با توجه به شرایط و سلیقه تصمیم بگیرید کدام برایتان بهتر است.

خانه های نوساز این مزیت را دارند که کاملا نو هستند و شما اولین نفری هستید که در آن زندگی خواهید کرد. خانه نیاز به بازسازی و تعمیر ندارد. کابینت و کمد دیواری را خودتان با سلیقه شخصی انتخاب و طراحی می کنید و خیالتان راحت است که حداقل تا چند سال مشکل جدی برای تاسیسات خانه به وجود نخواهد آمد.

اما خانه نوساز گرانتر است و اگر بودجه کافی ندارید آن سخت تر است. در ضمن کسی که به قصد خانه می سازد به نسبت کسی که برای ست خود ساخته است ممکن است از مقاومت کمتری برخوردار باشد پس اگر خانه نوساز می نسبت به مقاومت و نوع مصالح آن بیشتر دقت کنید. البته این دقت را باید برای خانه چند سال ساخت نیز در نظر گرفت زیرا کسی که خانه را ساخته لزوما برای ست خودش نساخته است.

اگر خانه چند سال ساخت مدنظر شماست به دنبال ترک، برآمدگی، رطوبت و کپک در دیوارها باشید و چنانچه آن را یافتید به راحتی از آن عبور نکنید.

متراژ دقیق

بروز خطای عمدی یا سهوی در تعیین متراژ خانه ممکن است شما را با مشکل مواجه کند. شما به ازای هر متر هزینه زیادی پرداخت کرده اید و خطا در محاسبه یا کم ی شما را متضرر خواهد کرد.


خدمات اسباب کشی خانه ,ساخت ,نوساز ,نسبت ,خیلی , خانه ,برای ست ,برای ,خانه نوساز منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

روئین تن ????... آغازی برای خوشبختی ...???? خدمات ساختمانی دانلود آهنگ جدید news فروش تجهیزات بیورزونانس ادیت و ساخت مود برای gta v کلاس دهم